Drabužio kelias: kol tampa švarus

Atiduodami drabužį į švarumo centrą tikimės, kad jį gausime kaip naują. Kokį kelią drabužis turi nueiti, kad vėl taptų mielas nešioti, pasakoja UAB „Joglė LT” direktorė Ilona Račkauskienė.

Priėmimas

Atnešus klientui drabužius priėmimo centro darbuotoja kartu su klientu atidžiai apžiūri kiekvieną gaminį. Darbuotoja turi pastebėti, ar drabužis su visomis sagomis. Gali būti, kad sagas reikės prieš valymą nukirpti, kad nesudužtų. Reikia pasižiūrėti, ar drabužis neišblukęs, ar neturi nežymių audinio pažeidimų, kurie gali išryškėti tik po valymo. Jei drabužis turi specifinių dėmių (kavos, raudonojo vyno, rašalo, kraujo), priėmėja drauge su klientu aptaria dėmių kilmę. Jei darbuotoja pastebi, kad drabužiui reikalingas smulkus taisymas, pasiūlo klientui papildomą paslaugą.

Valymas

Visi gaminiai keliauja į gamybinį valymo centrą. Švarumo centro darbuotojai, konsultuodamiesi su technologais, išrūšiuoja ir paruošia drabužius valyti ar skalbti. Dažnai pasitaiko, kad kai kurioms drabužių detalėms reikia papildomos apsaugos drabužius valant ar skalbiant. Tuomet tenka pasinaudoti siuvėjo išmone ir pagalba. Prieš drabužį valant ar skalbiant valymo specialistas kiekvieną dėmę išvalo dėmių pašalinimo aparatu, prieš tai parinkdamas dėmės valiklį. Taip paruoštas drabužis patenka į uždaro ciklo valymo mašiną.

Lyginimas

Jau švarūs drabužiai patenka į lygintojų rankas. Profesionaliais lyginimo įrenginiais galima oru pakelti drabužį nuo lyginimo stalo. Tai leidžia drabužį išlyginti kokybiškai, nenublizginant drabužio siūlių. Namų sąlygomis to atlikti neįmanoma. Kiekviena detalė, kiekviena siūlė ar klostė palydima lygintuvu. Ne veltui pasaulyje labiausiai vertinamas rankų darbas. Jei lyginant pastebima, kad dėmės išvalytos nevisiškai, drabužis vėl sugrįžta į valymo specialisto rankas. Jei pamatoma iširusi siūlė ar ištrūkusi saga, drabužis dar „pasisvečiuoja“ pas siuvėjus.  Išgarintas, iššukuotas, išpuoselėtas drabužis keliauja į kokybės kontrolės apžiūrą.

Rūšiavimas

Švarus, paruoštas nešioti gaminys, apvelkamas polietileniniu gaubtu. Taip supakuotus drabužius klientui bus saugu parsigabenti į namus. Dažnai pasitaiko, kad klientas valyti atneša keletą daiktų. Todėl rūšiavimo skyriaus darbuotojos surenka kiekvieno kliento drabužius pagal drabužių priėmimo kvitą ir išsiunčia į „Joglės“ priėmimo centrą, jame švarus ir paruoštas dėvėti drabužis laukia savininko.

Tiesiai iš namų

Daugelis švarumo centro „Joglė“ klientų džiaugiasi jau gana seniai teikiama drabužių paėmimo iš namų ir pristatymo paslauga. Labai patogu, kai nereikia pačiam gaišti laiko ir ieškoti pagalbininko, kuris padėtų nuvežti į valymo centrą kilimą ar šūsnį užuolaidų, vilnonės patalynės komplektų.

Švarumo centras „Joglė“ jau 28 metus rūpinasi klientų drabužių priežiūra. Įmonė taiko naujausias itališkas technologijas, naudoja ekologiškai švarius, audinio struktūrai, atsparumui, gaminio spalvai ir žmogaus sveikatai įtakos neturinčius valiklius ir skalbimo priemones, todėl pasiekiami patys geriausi rezultatai.

„Joglę“ žinoma ne tik Vilniaus, bet ir daugelio Lietuvos miestų gyventojai. Šiuo metu vien Vilniaus mieste veikia 18 priėmimo centrų ir 1 priėmimo centras Alytuje. Klientai iš kitų miestų mums siunčia savo drabužius paštomatais ar kurjerio pagalba.

„Joglės“ priėmimo centrai išsiskiria ne tik maloniu aptarnavimu, išskirtiniu dėmesiu kliento drabužiui, bet ir bene didžiausią paslaugų įvairovę. UAB „Joglė LT” teikia sauso drabužių valymo, skalbimo, lyginimo, odinių ir kailinių gaminių valymo ir atnaujinimo, impregnavimo, kilimų ir žaliuzių, užuolaidų, plunksnų ir pūkų valymo, impilų keitimo, kilimų valymo, kelioninių krepšių, lagaminų bei kitas paslaugas. Bendrovė taip pat teikia skalbimo paslaugas viešbučiams, restoranams, sporto klubams ir kitoms įstaigoms, nuomoja bei parduoda staltieses, servetėles, patalynės komplektus, rankšluosčius, chalatus. Teikiamos VIP paslaugos klientams, kurie nori išskirtinai greitos paslaugos.